Is het mogelijk om de boekingsplatforms zo in te stellen dat gasten na 12.00 uur niet meer voor dezelfde dag kunnen boeken?
Hoe kan ik boekingen op dezelfde dag beperken?
Kan ik tot een bepaalde tijd alleen boekingen voor dezelfde dag toestaan?
Deze functie is alleen beschikbaar als "Geavanceerd" is geselecteerd in het menu: Voorkeuren / Gebruikersinterface.

Let op: Deze functie is alleen beschikbaar voor betalende klanten: ZimmerSoftware PRO

Ga naar de instellingen voor webboekingen:

Instellingen/channel-manager

Tijd op dag van aankomst
Stel onder "vooruitboekingstermijn" onder "tijd" de gewenste tijd in waarna boekingen voor dezelfde dag niet meer gemaakt kunnen worden.

Aantal dagen voor aankomst
Stel onder "vooruitboekingstermijn" onder "dagen" de gewenste aantal minimum dagen als vooruitboekingstermijn.

Deze instelling werkt voor alle aangesloten boekingsplatforms en voor webboekingen (boeking via de homepage)
Let op: het kan tot een uur duren voordat wijzigingen in de voorboekingsdeadline zijn doorgevoerd.